با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بطحایی:اولین فرصت برای رسیدن به کیفیت در آموزش، برنامه ششم توسعه است
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز(پنج شنبه 22 مرداد) در گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: اولین فرصتی که برای رسیدن به کیفیت در آموزش داریم برنامه ششم توسعه است.

به نقل از پانا:سیدمحمد بطحایی در این گردهمایی از تشکیل شورای آموزش به ریاست وزیر آموزش و پروش خبر داد و ضمن یاد کردن از آموزش عالی ،آموزش فنی و آموزش عمومی به عنوان سه کارگروه این شورا گفت: اولین فرصتی که برای رسیدن به کیفیت در آموزش داریم برنامه ششم توسعه است.

وی افزود: لایحه بودجه سال 95 دومین و احکام دائمی که حداکثر تا پایان شهریور ماه به مجلس ارسال می شود سومین فرصت های ارتقای کیفیت آموزش است و از دست دادن این فرصت ها را غیر قابل جبران است.

بطحایی در ادامه اظهار داشت :سند تحول به تفصیل و فراتر از برنامه برنامه ترسیم شده است که اولین مفروض این است در برنامه ششم وارد برنامه تکلیفی نشویم و دنبال این هستیم که چه اختیاراتی از قانون گذار بگیریم و چه منابع پایداری برای اجرای سند تحول داریم تا شاهد بهبود کیفیت معیشتی معلمان و تامین بودجه نگه داری مدارس باشیم .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 9:20 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |